halloween i bilder


blev galet nöjd med smink, linser och hår.


frida som wilma flintstone


fredrik som grottman.


robin som sweeney todd och maria som fjortis


krippe som Hannibal & matilda som polis


julia som älva och emma som ballerina.


cornelia som poison ivery (stavning?)


matilda som runaway bride och moa som catwomen


jag som demon och daniel som barney stinson


august hjärta emma


julia och fredrik som blodig kirurg


jag & värdinnan


jag och värden


jag och emma


rasmus som frodo var inte rädd för att bli uppkäkad


moa & jag med lenny


jag & lenny gillade mest de läskiga bilderna!


rödluvan, polis oc fjortis


lenny smakar på moa


som sagt, de läskiga bilderna ;D


det spårar ur och dolly parton ville hänga på


frida, matilda, rasmus, jag och krippe :)


jag & sofia


åka spårvagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0