5 september

vill tacka mina tjejer för att dom är bäst.
sara. ida. moa. anna. maria. ida. nina.
vill även tacka killarna som gör våra kvällar oförglömliga.
pontus. johan. pontus. coffa. erik. jimmy.

grymt najs kväll igår.
alkohol och grillen var igång.
myggen åt upp oss men vi var glada ändå.
dansade och sjöng.
letade frikort och diskuterade vuxna samtalsämnen.

kvällens:

coffa: du johan, jag hade en gång en båt
johan: aha.
coffa: med segel, ruff och köl
johan: segel, ruff OCH köl.
coffa: men det var så länge
jag: svara honom du! johan, vart är den nu?!
johan: jag bara undrar, vart är den nu?
coffa: mmmmm..
johan: men du coffa, var det inte du som ville ha en egen måne?
coffa: jo jo.
johan: som du kunde åka till när du vill. Där du kan glömma att jag lämnat dig.

coffa, jag och johan i kör: DU ÄR MIN PRINS, ADEL KALHOR!

sara: MAMMA OCH PAPPA ÄR HEMMA! ERIIIIIIIK, MAMMA ÄR HEMMMMAAAAA!

tack som fan, folket! <3

söndag nu. egen träning + jobb.
najs :D

Kommentarer
Postat av: Banan

Du är söt.

2010-09-06 @ 11:27:47
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0