fars lilla tös

- Har svärmor sett vinet?!

- Vem har tagit min smörgås?
- hahaha! "Veem har tagit min smööörgååås?"

- FAR! JAG VILL HA MIN BALLONG!

- men Valdemars, känner du honom?
- eeh.. känner jag honom?
- ja, det gör du!
- ja, det gör HAN!

- vet du vad det är för dag idag?
- mycket väl älskling. idag är det torsdag.
- och?
- och ärtsoppa. Hur tror du man skulle kunna glömma det?

- åh. tack valdemar. äpplen. och en hel påse som jag alltid önskat mig.
- ja, ett äpple för varje år vi varit gifta.
- men valdemar, vi har ju bara varit gifta i ett år.
- ja, men man kan inte gå in och köpa ETT äpple.

- what is it about?
- a baut? no no, ingen bauut.

- i shall go ut and jaga räv!

- herman är avskedad!
- men proffesorn har ju redan avskedat mig?
- då är han avskedad, upphöjt till två!

- OSÅ STÅ UPP NÄR DU SITTER!

- såna bomber har jag inte sett sen kriget.
- ja, och dom siktar på dig nu. BOOM BOOM!

- och så talar vi inte mer om det!

- vilhelm välling. vem är detta?

- hallå! stopp där. hallå. kom tillbaka. vem fan var detdär?

- har välling sett vällingfatet?

- 2+2=7. 2+2= X2 upphöjt till roten ur 18,
delat med a+b gånger ljustets hastighet.
och så har man sjuan där på slutet.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag fattar inte ett dugg... :P

2010-09-17 @ 21:56:49
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0