lördagens herregud #1

LADIES NIGHT. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag har ingen röst kvar men det kanske var för att jag skrek i ca 2 timmar. När Brolle kom ut på scenen. När martin haltade ut på scenen. Och steven. Och Andreas. Även när Måns visade sig. "Tack vare den där Måns Möller är jag den enda i världen som har fått klamydia i nagelbanden!" Ellen och jag fick damp under finalnummret. Alla fick damp när killarna kom ut i bara handdukar. Och när do körde boybands. Och när dom körde en repris av förra årets städnummer. Och alla hatade på tjejen som var så tråkig så scen. Dansarna var grymma, Adam var grym! Vi sjöng med i varenda låt och var nära till tårar när Stenmark sjöng "Sjumilakliv". Och när Andreas skulle sjunga men blev brädad av gitarristen som var gryyy-yy-yy-m! LAAAAARS! fyfan, det är allt jag kan säga!

ramlade runt på mingelt, drack cider, tog crazy kort och skickade choklad till mina fina föräldrar.


e l l e n   v a r   r e d o  f ö r   e n   k v ä l l   s o m   b a r a   t i l l h ö r   t j e j e r n a


i d a   o c h   s a n d r a   o c k s å


j  u l i a   o c h   e l l e n   m i n u t e r n a   i n n a n   s h o w e n   d r o g   i g å n g


m o a   o c h   k v ä l l e n s   t e m a ;   r o s a   s o l g l a s ö g o n


n a j s ,   h u h ?  


s h o w e n   k o m   i g å n g ,   e t t   j ä ä ä v l a   r ö j !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0