1234 to the 5

att åka till maxi med davidsson är livsfarligt.
speciellt för plånboken.
kom hem med allt annat än det jag skulle.
struntade helt i strumpbyxor, vin och tomma skivor.
istället kom jag hem med ny vindjacka från puma och matchade keps.
1000 kr fattigare men mycket nöjd.

firade morfar med kycklingryta och ris.
många skratt och så lite glass på det.
en galen hund och släktingar man nästan glömt bort.
mycket trevligt :)

hemma nu för att fixa mig och invänta samtal från Sofie.
sen är kvällen igång och jag vill se er alla på PULS.
ha en grym kväll. TJARÅ!!


full och glad tjej på PULS i vintras.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

HA SÅ KUL! önskar jag kunde va med men ligger hemma i feber, blääää! nästa helg är jag på - förhoppningsvis! RÖJ!

2011-04-09 @ 18:16:15
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0