and now i see your face drop!

helg.
den här veckan har varit supersämst så det passar fint med helg.
ingen utgång eller sånt denna helg, bara lugnt och vila.

efter jobbet igår mötte jag upp sofia och sofie för en helkväll.
bilade ut till lindö och resturangen för käk och en himla massa catchup.
så himla länge sen vi sågs att vi att mycket längre än planerat.
in till stan för en fika och bowling men droppade den idén när vi gick förbi SF.
så vi bytte svettiga bowlingskor till ett mysigt biomörker med skrik och skratt.
nostalgi-varningen var hög kan jag berätta.

väl hemma blev jag depp när dom visade Black Hawk Down på tv.
jag älskar den filmen.be careful
men det påminner mig om att om ca en månad drar bror till Afghanistan..
trodde jag hade men det verkar inte som att jag accepterat det riktigt än.

Nu är det (för) tidig lördagmorgon och jag ska fixa mig.
halv 10 tar jag cykeln och trampar mot Hageby och Trude's.
äntligen får jag håret fixat, resultat kommer!


Resturang Lindö's goda plankstek, och så en cola på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0