the carribean flavor

hittade massa fint på MAXI men jag höll i pengarna.
köpte BARA frukostmat, en kavaj, sommarskor och presenter till bror.
har även hunnit en sväng hem till bror och stina för fika och rakning av hår.
även duschat och slöar nu bara i soffan innan jag ska bege mig.
ska möta upp Henka och hans vänner på Texas Long Horn för födelsedagsmiddag.
drar vidare när Josefine ringer och det är dags för PULS.
taggad tjej vill redan nu komma igång.

tror fan jag öppnar vinflaskan redan nu! ;D
på repeat spelar jag "Elephant Man - In Jamaica"
den har suttit printad i skallen sen dancehall-lektionen.


senast som jag & storebror festade ihop, djungelfest 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0