att du lever med det i all evig tid

igår var det fredag och precis vad jag behövde.
grillen var igång och musiken pumpade högt.
vi skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord.
när mörkret föll tändes en brasa och alla samlades där för att sjunga.
disneys allra bästa ballader skrållades i takt med System of a down.

brottades med ante så jag kom hem med 4 stukade fingrar.
kan knappt röra handen idag men jag biter ihop och bara kör.
ska vila lite här hemma nu, sen sväng förbi glasbanken och sen göra mig iordning.
ikväll är det inflyttningsfest igen, denna gång hos Moa. 
kommer bli awesome!

bilder från igår kommer upp nån gång under dagen :)


jag & moa på robins inflyttningsfest förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0