best thing i never had

packningspanik!
väskan svämmar över.
bättre för mycket än för lite brukar man säga va?
men så ska man ju kunna stänga väskan också..
har fortfarande inte fått ner handduk, skor, nessesär och sminkväska.
tror den får följa med till mamma imorgon.
lite familjmiddag med tacos innan alla drar iväg.
saknar dom, hela min lilla familj.

måste skicka en liten puss till sara som är så förbannat bra.
det är nästan hur lika vi är när vi är så olika.
men jag älskar oss och hur kul vi har.
tack för ikväll, pullan!

oj oj så kärvänlig jag är mot mina vänner :D
det är nog en egenskap jag hålla fast vid.
dom förtjänar att höra det!

nu ska jag fortsätta packa.
för det går ju så bra menar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0