for breaking her heart

okej. jag fick sova ensam.
men han var tydligen jättebakis idag så det är rätt åt honom.
mohaha!

har en sån hemsk mensvärk att jag vill kräkas.
men samtidigt, har aldrig varit så glad över att ha mensvärk.
ett stor lugn har lagt sig över hela mig.

hursomhelst...
det enda jag har gjort idag var en sväng runt stan med jonna.
storhandlade på willys, glasbanken och självklart Ingelsta också.
skulle egentligen bara handla mat och en flaska vin men...
.. kom hem med MASSA mat, TVÅ flaskor vin, två skjortor och en STOR ring.

ska fixa iordning mig liten nu och invänta att Linn ringer.
linn är en gammal vän från dansen för måååånga år sedan.
känns himla bra att vi fått kontakt igen och ikväll ska vi ut på stan.
tillsammans ska vi göra den osäker! :D


fina linn och jag på PULS för några veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0