tid och pengar är allt jag har.

wuhuu, effektiv dag! :D
trots att det var ovaligt lugnt på jobbet och oerhört många pauser,
så fick ända jag och emma ordning på hela nya bokhylle-systemet.
jag, som egentligen hatar allt som har med pyssel att göra, gjorde det frivilligt.
satt på golvet bland saxar, klisterlappar och tejp. Och bra blev det!
pappa var bäst som bjöd på lunch och följde med för att hämta pass.

mötte upp sofia, palle och jonte för en sväng på stan.
växlade pengar till resan och gömde oss för fåglar på Bröderna's.
skrattade till bråk och köpte kräftor.
pantade burkar och frukosthandlade.

hemma nu och helt slut.
på schemat står "Celebrity Rehab" och sen en dusch.
kommer somna fett skönt!
fett är mitt nya ord.
fett. fett. fett.
fett.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0