do you have a valentine?

åh.
såg precis reklamen för Black Hawk Down som visas på 3:an på fredag.
senast jag såg den var en vecka innan bror åkte till Afghanistan.
då grät jag som en dåre och vill inte att han skulle åka.
kan inte med ord beskriva hur glad jag är att ha honom hemma efter allt som hänt.
älskar dig, storebror.

igår var det måndag och den sista måndagen med dubbeljobb på två månader.
idag är det tisdag och samma sak gäller här.
för sista gången åker jag till Finspång och har lektioner. bara avslutnigen kvar på lördag.
får stressa tillbaka tillstan och skandia för att träna på scen inför söndag.

nu är min fruktsoppa klar, sen måste jag springa över gatan.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0