kiss me underneth the mistletoe

igår var det lördag och jag hade fullt upp.
träning i skärblacka, snabbfix hemma,
pepparkaksbak hos henka och stina,
fest och kaos hos Jimmy och Sofia.
en sväng till Trappan och sen somnade jag i Haga.

idag är det söndag och jag är helt slut.
sov länge och sen blev det stress till skärblacka.
avslutnings som gick galant och jag fick presenter och blommor.
tillbaka till stan och upp till dansskolan.
tränade disco med sara, sara och sandra tills musklerna inte orkade mer.

hemma nu och ser på Beck - Annonsmannen.
pappa har byggt ihop min byrå så jag ska plocka i lite kläder i den.
i förhoppning om att få lite mer koll på mina kläder.
man kan ju hoppas iallafall.

imorgon är det måndag.
så... GODNATT efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0