nu är det jul igen, i både slott och koja

målstolpe så det sjunger om det.
idag åt jag mat igen för första gången på 10 veckor.
10 veckor! Det är helt sick!
men jag har verkligen gått åt rätt håll och här vill jag stanna kvar!
stolt och nöjd. verkligen!

men idag då.
blev helt klar med philips på aditro.
dansade på dansskolan.
kom hem och lagade en matlåda med kyckling och kokosmjölk.
sara, sara, amanda och simon kom hit och bakade pepparkakor och knäck.
lyssnade på julmusik och insåg hur deprimerande den är.

nyss slängde jag ut dom och måste verkligen sova.
imorgon ska jag räkna COMHEM. wiihoo...
även planera in en dag att umgås med andra saknade vänner!
maria, moa, sara, anna, nina, ida, ida och denise. JAG SAKNAR ER!


jag är sämst på att fota nu för tiden så jag snodde ännu en gång Sara's bild.
sara, sara, amanda och jag nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0