change the voices in your head

nu är alla skoljobb klara för idag och det har gått bra.
sörgårdens ungar var superduper söta och dansade så gott dom kunde.
kimstadskolan gick som på räls och alla körde på ordentligt!
väl klar gasade jag bilen mot ICA för att köpa käk,
så nu sitter jag i Parkskolans gympasal, äter revbenspjäll och keso.
sköljer ner det med Brämhults blåbär-hallon-smoothie!

köpte även powerade och bananer som jag ska ha till träning och efter.
sandra följer med på träningen så nu ska det skakas rumpa till förbannelse ;D
avslutar kvällen med att reka Grosvad-skolan i Finspång.
fan vad jag åker fram och tillbaka.

snart helg, snart helg, snart helg, snart helg, snart helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och snart är det den 14 de :)

2011-02-03 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0