what we do in life

fyfan vad ort denhär veckan har gått.
redan torsdag liksom!
imorgon är det fredag och äntligen helg igen.
och den är såklart redan fullbokad.
lika bra för på måndag är det dubbeljobb som gäller igen.
ska bli skönt att få dansa igen, två veckor har jag varit stilla.
på söndag bryter jag den trenden.

men idag stannar jag hemma.
lagar mat och bara hänger i soffan.
ska passa på att koreografera lite till nästa vecka.
längtar som fan faktiskt. efter tisdagsträningen speciellt.
min lilla dansfamilj med caroline och tjejerna. <3
jag saknar dom, efter bara en veckas lov. Då förstår ni vad dom betyder för mig.
men iallafall.. 21.00 kommer maria förbi efter jobbet för lite kvalitetstid.
skönt med lite sällskap :)


NDC   Elit,   med   Caroline   i   spetsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0