everything i do

jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
det var länge sen jag var såhär trött.
det har varit en lång och slitsam dag.

audition gick bra faktiskt trots en huvudvärk från helvetet.
tränade igenom uppvisningdanserna och var superglad att få dansa igen!
mot MAXI för en uppvisning som snabbt tog min energi.
blev helt slut direkt när man redan dansat 2 timmar innan.
skrattade som en dåre under lunchen. Tack Linus, Ellen och Siri.
tack också till tanten som as-garvade när ellen slog i huvudet! HAHA!

söndagsmiddag hos mor och far med wii sport och en galen hund.
nu är jag hemma och vill egentligen sova men kan inte.
mamma ska hämta bilnyklar och kommer inte förrns efter 22.30
måtte tiden gå fort för jag behöver sova, imorgon är det ännu mer!

så, godnatt!


Kommentarer
Postat av: ensåndärfan.

jag såg ingen som "as-garvade" förutom du malinblomberg! ;) tack för dej.

2011-01-24 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0