i did'nt meen to end his life

godmorgon!
helst av allt hade jag velat ligga kvar i sängen men icke.
jag är uppe och dricker maaaaassa vatten.
vatten är det godaste som finns såhär dagen efter kvällen före.
fast, jag varvar det med cola som är det godast typ jämt!

hursomhelst, tack för igår. Supertrevligt som alltid :D
tack till maria, moa, rasmus och mattias.

ska göra mig en ordentlig frukost för 11.00 ska jag iväg till dansskolan.
det är dags för den årliga audition till showgrupperna.
direkt därifrån åker vi till MAXI för en liten uppvisning i köpcentrumet.
sen mot lagerlunda för en familjemiddag hos mor & far.
pappa ska laga stek och det vägrar jag att missa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0