you spin me 'round like a record.

jag älskar fredagar!
specielt när jag och maria lyckas sådär grymt som bara vi kan.
bion var väl kanske inte den bästa men jag gilla den. Mest för att det var disney.
drickan slank ner trots att vi blandade helt galet. Vinet var inte heller gott.
skrattade högt, ploppade och störde folket runt om.
sen dansade vi hela natten.
och blev raggade på. OM vi blev raggade på :O
hur snygga var vi igår egentligen?! :O
varenda kille var framme. några tummen upp, andra...
... inte sååå många tummar upp :P
men jag hade en grym kväll och tackar för det!

ni kommer dö av skratt när ni ser bilderna maria tagit.
kommer när jag snott dom. HAHA.


mary.K var på topp! :D


röjde loss med söderlund!


träffade kim och hans vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0