a great race

hade en superskön fredag med bästa jonna.
det var verkligen vad vi behövde. Skratt och skrik.
handlade lite chips och grejer på Lidl, hem för att skära upp grönsaker.
sen satt vi bänkade i soffan resten av kvällen.
eller aa, iallafall den tiden som vi INTE stod som paralyzerade av ovädret.
var halvt hysterisk i början men jonna är bäst så jag var lugn.
det var också idioterna på gatan utanför.
sprang omkring i badkläder, foppatofflor och paraplyer.

när ovädret lugnade ner sig sprang vi till jonnas bil.
hon skjutsade mig till min och jag fick vara natttaxi.
bilen höll på att förvandlas till en ubåt på cupen då det var vatten överallt.
jag menar ÖVERALLT. gator var avstängde och vi fick åka på gåbanor.
väl hemma blev det film tills jag tillslut somnade om sov till 15.00

ikväll blir det filmmys med Moa :)
håller tummarna för att inte behöva vara livrädd över vädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0