children of the revolution

igår fick jag lägenheten städad. allting.
aa, nästan allting.
det är verkligen dendär förbannade garderoben.
vi tycks inte se öga till öga.
nån dag. en vacker dag.

idag bjöds det på tårta på jobbet till vår lilla hissgrupp.
då saknade jag emma så mycket att mms:ade en bild på tårtan för att retas.
hemma nästan svimmade jag av utmattning innan jag fick sällskap en stund.
skulle gått ut ikväll men nä. det blev inte av. lika bra kanske.
både för mig, mitt humör och min plånbok.

så jag stannar hemma och ser på "Moulin Rouge".
underbara film.
taggar discon som jag ska dansa med min sara imorgon.
saknar den sköna bönan. alldeles för länge sen sist!


min fina och jag på en filt i Vasaparken, parkhäng är det bästa med sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0