seek and destroy

trodde att jag skulle bli hemma hela dagen igår.
men icke sa nicke.
lagom till att jag började bli hemma-deppig så ringde my.
hon ville hata livet så vi tog filt och vattenflaskor till Folkparken för att göra ingenting.
fanns inte ens några moln att kolla på så vi vände blicken mot volleybollplanen.

idag är det måndag och emmas sista vecka innan semester har börjat.
räknade lite fel förra vecka, det är NU som 5 veckors jobb börjar innan semester.
sen sitter jag på ett plan till Cypern. Måste fixa pass bara sen är allting klart.
även problemen med kreta-resan har löst sig så dit kommer jag också.
om bara chefen ville svara på mitt mail! :O

nu; jobb 08.00 - 16.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0