alkohol och kvinnohål är de enda hål vi tål, skål!


sara & sofie var glada att få vara på sommarkalas.


sandra & rikard också.


födelsedagstjejerna i matchade klänningar.


jag & ida, tjejen vi var där för att fira. Grattis stumpan!


sara, jag, ida och sandra.


tagit mitt under en seriös dikussion mellan tjejerna, haha!


wööööw!


liten hyllning från oss till Ida <3


jag och min bästa.


sofie & sara efter en shot. eller två för sofie... ;D


becka tyckte om kladdkakan.


sara och sara.


träffade Malin :D


röj på dansgolvet med sara.


sandra röjde också hårt, mest till Stormvind.


systrarna Wilhelmsson.


jag fick också röja framför kameran.


sara gettin' grooooooooovey!


ida & sofie röjde till Loca People.


det bjöds på bugg.


sara och "the tallest man on earth"


hursomhelst så var han mycket längre än sara iallafall, haha!


bilade in med svanlös och andra MQ-tjejer.

TACK TILL IDA ATT JAG FICK KOMMA!
grym kväll med god mat, mingel, dans, lekar, sånger och dricka utan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0