you can not cry forever

har retats med emma precis hela dagen.
och vi skrattar precis lika mycket som alla andra dagar.
skrattar åt keso. Hur fasen ska jag klara mig utan dig i två veckor?
(ja Emma, jag vet att du läser! MOHAHA!)

efter jobbet blev jag dock supertrött och däckade i soffan.
skulle hängt i parken med sofie och grabbarna men hittade inte energin.
så jag fortsatte sova. vaknade och fick panik på hur det såg ut här hemma.
så drog en runda i köket, toaletten och rummet bara för att.

nu känner jag mig duktig men heeeelt slut.
så jag belönar mig själv med en bit choklad, saft och en kvälls-snus.
jag är verkligen ingen vane-snusare men tar till fest och när smaken faller in.
som den gjorde ikväll. YAMMI.

nu blir det mer Johan Falk.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser alltid :) du klarar dig, du har ju John och Ulrika :):) och din keso:) puss påre

2011-07-12 @ 09:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0