tshirt time.

HUUUUUUUUUUUUUR kan man vara så sur?
hur kan det första man säger efter två veckors semester vara: "och? who cares?"
du är verkligen den mest personlighetslösa människa jag någonsin träffat.

tacka vet jag John a.k.a Valpen.
jobbet är så himla mycket roligare när man umgås med folk man kan skratta med.
fick även gå lite tidigare idag för att hinna till polisstationen för att fixa passet.
ante var världens bästa som höll mig sällskap! :)
nu är det gjort och jag kan utan problem åka till både cypern och grekland. WOWO!

hemma nu och ser på "Mike & Molly"
Carl's mormor, skööööönaste kvinnan.
Jag skrattar så jag dör här borta!


jag & ante i fredags. anna är jävligt vaken i bakgrunden. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0