har tänkt på det länge, verkligen tänkt

jag sov bort hela förmiddagen.
låg utslagen i soffan under eftermiddagen.
när kvällen närmade sig hämtade jag sara.
handlade gott för flera hundra.
gjorde försök att grilla. Aa, där lämnar vi den diskussionen.
sedan dess har vi suttit som klistrade i soffan.
precis en sån kväll som jag, eller båda två, behövde.
jag kommer somna gott.
tack sara för en, precis som vanligt, bra dag! :)

ärliga?!
haha, skulle inte tro det.
so long, sucker!

nu ska jag bara lyssna på "Timbuktu - Resten av ditt liv" en gång till.
kanske två.
sen ska jag sova.
imorgon ska det kollas (och förhoppningsvis bokas!!!) solresa med Moa :D


jag, moa och wilhelmsson på Cypern, Ayia Napa -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0