sjung om studentens lyckliga dar.

TUSEN GRATTIS PÅ STUDENTEN TILL ELLEN!
och ett stort tack att jag fick komma på din studentmottagning.
Hade så himla roligt och det var så kul att komma dit igen.
känner mig alltid hemma och välkommen hos Svenssons.

ellen blev superglad för paketen och min ena present var mycket populär.
hade gjort egna skor till henne i lila och blått med massa strassstenar. bilder kommer.
efter tårta, mat, film, lekar och många glas vin drog vi till Deli.
där drack vi frisk och vågat , sjöng för fulla halsar.
Avslutade och körde som hårdast på Hugo med fredrik, sofia, lovisa och Krippe.

idag mår jag som jag förtjänar.
gud så skönt med helg!


min fina ellen, grattis!


viktoria kom och firade, ellen var glad.


ellen med skorna hon fick av mig!


sen var det dags att ta skydd.


för ellen skulle öppna champangen.


den första bilden på oss 4, jag älskar er!


strax innan utgång.


ni måste erkänna, dom blev grymt bra!


jonna drinkade loss!


jag körde på samma bana.


jag och jonna på Deli.


ett gäng partyglada pojkar.


jag och min allra finaste.


ellen fick en student-drink


jonna och theres kramades.


ellen röjde loss på Hugo.


fredrik och krippe röjde dom också.


julia och jag.


jag och boysen.


träffade Joline på utserveringen, det känns så fel att möta elever på krogen.


Kommentarer
Postat av: ellän.

Supertack malin för att du kom!!! hade så jäkla astrevligt!!!!!!!

2011-06-20 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0