drömmarnas stad, det är du.

igår hade jag den bästa söndagen på länge!
att vara spontan är det bästa som finns.
och mina vänner är också det bästa som finns.

skräpmat, regn, sol, karuseller och spel.
milkshake och pizza. Byglar och skönsjungar-bussen.
Tack till sara och rasmus för en awesome söndag!

och nu; bildregn!


i Lustiga Huset.


raz & jag.


sara & jag. mycket propetionella.


Haha :D


jag.


rasmus


sara.


hahaha, bästa bilden ever! :D


som sagt, mycket propitionella.


rasmus & sara i kön till Twister.


min underbara sara & jag.


dom köade till Fritt Fall Tilt.


Ben & Jerry's Milkshake <3


rasmus diggade också.


sara också.


emo-luggen, solen i ögonen och spilld mjölk överallt.


... och en pizzaslice på det. OM NOM NOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0