how i wish it could be that easy

jag lever!
det trodde jag aldrig.
inte med den mensvärken jag hade igår när jag jobbade så länge.
trodde jag skulle avlida många gånger.
och ännu mindre trodde jag att jag skulle komma ur säng imorse.
men upp kom jag och måndagen har flugit förbi i all hast.
aditro och en danslektion är avklarad, sitter nu på kontoret när ellen undervisar.
tror vi ska träna en stund efter hennes lektion innan min egen lektion börjar.
vi har missat många söndagar så det kan verkligen behövas.

förövrigt så är london nästan helt bokat nu! :D
(flyg, boende och resan hem, bara flygbuss DIT och växla pengar kvar)
undrar fan hur jag ska hinna växla pengar när jag jobbar 24/7 tills dagen vi åker..
aja, det löser sig. det gör det alltid.
PÅ FREDAG, PÅ FREDAG, PÅ FREDAG :D

och jag gjorde nått dumt idag.
men det har jag börjat vänja mig vid.
friskt vågat - hälften vunnet.
aa, tjena..


kamera-kär tjej fortsätter lägga upp rasmus alla bilder från förra veckan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0