i almost can't remember who this girl can be

go'kväll!
dagen har gått riktigt bra trots att vissa elever är riktigt störda.
här hänger vi fram overaller för att dom ska få pröva och få rätt storlek.
och då är det nån jävel som SNOR en overall. URSÄKTA?! :O
det är så tråkigt när en peron förstör för en hel dansskolan..
förutom den tråkiga incidenten så har dagen gått bra.
min showgrupp är bäst! som svampar, drar till sig allt jag äger!

hemma nu och ser på Jersey Shore.
kanske ska vidare men det märker vi sen.
A är hemma i sverige en sväng och jag vill träffa honom!
får se helt enkelt om det hinns med eller om klockan blir för mycket.
jobb imorgon, kontoret, finspång och NDC innan jag själv tränar.

aa, hejdå!
nu ska jag skriva packningslista!


ÄR   DU   LIKA   TAGGAD   SOM   JAG!?   :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0