ravers in the UK.

sitter och kollar runt på musikaler vi skulle kunna se i London.
dom visar allt från grease och chicago till billy elliott och we will rock you.
måste kolla med tjejerna för jag kan fan inte bestämma mig.
visserligen skulle jag ge min höger arm för att få se lejonkungen igen.
får se vad brudarna tycker!

åh, på tal om london.
har massa bilder från när klassen (dansarna) åkte dit.
här kommer några:


trollis, camila och pettersson, lunch på donken.


jag & camila på tunnelbanan.


malin & sara härmade hånglande par på tunnelbanan.


brandlarmet gick tidigt på morgonen, uppskattat..


utanför Laban. Josefine, Denise, Camila och Sara.


denise, malin & sara.


tid att inte vara seriös.


LONDON :D


middag på Pizza Hut.


på hotellrummet.


middag innan musikalen.


middag innan musikalen.


AAAAAAAAAAAAAAH :D


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D :D


mina fina klassisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0