why can't we seem to keep it together?

grogg efter grogg.
vinglas efter vinglas.
tequila efter tequila.
allvarliga samtal och hysteriska skratt.
kökshäng hos linus.
dans på puls.
en helt klart godkänd lördag.
och idag mår jag som jag förtjänar..
bildbomb här under.


min finaste. "av med ringarna, ge mig knogen!"


asgarv.


brukar glida runt, hönga runt, låna pengar.


glad tjej!


jag & underbara frida


jag och mary f*ckin' K


freidreich and me


puss på fredrik.



pussmun på fredrik.


sanna, helena och jocke kökshängde med oss.


en tequila för mycket


mot fyllekäket. Jag, Frida och Rasmus.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

så underbart fina!

2011-03-15 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0