förstå vad jag menar - inte vad jag säger.

jag börja tröttna på mig själv.
det är så jääävla stökigt hemma hos mig.
hur fan lyckas jag?
jag är ju aldrig hemma!!
suck. sämst är jag.

nyss hemkommen och nyduschad från afrolektionen.
och har, helt otroligt nog, lite energi kvar.
har funderat ett tag nu på att städa lite men jag tror jag skiter it.
har jag väntat en hel vecka kan jag vänta en dag till.
har inget planerat imorgon (länge sen det hände!) så vi tar det då.

vad händer annars då?
tränar som en dåre.
jobbar som en galning.
äter massa ägg. verkligen. massa.
blivit bjuden på fotbollsmatch på söndag.
planerar även måånga lektioner för samma söndag.
längtar till london. nån som missat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0