as long as i'm around

bror och stina bjöd på indisk mat igår kväll.
nero fick presenter och vi andra fick vin.
eller, jag drack upp vinflaskan jag gav till värdparet.
svor lite över melodifestivalen innan jag åkte vidare på förfest.
köade till Trappan, tröttnade och gick vidare.
skrattade längs med hela kungsgatan och skrek efter delicatobollar.
köade till PULS och dansa loss i en timme innan matbegöret blev för stort.
bråkade i telefon, ringde taxi, sprang på under en minut och slutade i hageby.

är hemma nu men ska bara slänga i mig min pizza och cola.
måste göra mig iordning snart för jag avslutar helgen i Rambodal.
josefine och martin bjöd in mig att se solsidan, time out och wallander.

här kommer några bilder från igår:

sara & sanna


fina josefine.


världens bästa sara.


taggad tjejer.


kökshäng med sköna brudar.


det är inte fest förrns nån spiller!


sisters in law.


sött..


"MALIN! spänn arslet så ser du tuff ut!"


josefine gillade att köa. eller inte!


"NETTOOOOO! DELICATOOOOBOLLAAAAAAAR!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0