dårar ljuger aldrig, dom tror på det dom ser

fyfan vad tisdagar är sega.
känns verkligen att det är början på veckan och alla vill bara hem.
iallafall jag.
även fast jag har riktigt kul på jobbet.
vet inte vad kollegorna tycker men jag skrattar otroligt mycket åt migsjälv.

men jag överlevde även idag och nu är jag hemma.
har ätit en ordentlig middag och direkt tog jag disken. Duktig tjej!
bytt om till mjukiskläder för jag stannar hemma idag.
Nina kommer förbi om inte alls länge och då blir det kaffe och skitsnack.
alldeles för länge sen vi sågs, trots att vi bara bor två portar ifrån varann.
skäms på oss!

allergin ger sig aldrig.
verkligen aldrig.
tabletterna verkar inte funka 100%
det suger ju...


jag och nina, midsommar 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0