den här staden äger vi

det verkar som att ju fler timmar jag sover,
detso tröttare är jag när jag väl vaknar.
och jag tycker inte det är logiskt.
jag tycker inte om det.

hursomhelst så har helgen dragit förbi med fest och överaskningar.
igår satt jag som sagt mest i bilen så idag ska jag vara effektiv.
8 timmar på aditro, har en himla massa reseräkningar att göra.
en fika kl 17.00 med sandra och tobbe, länge sedan så det blir skönt att se dom :)
sen kör vi, gör vi! discodans-träning med mina tjejer!
DET var länge sen och jag är så taggad att jag snart spricker! :D

hemma på lunch nu men pappas grillade biffar är snart uppätna och då drar jag tillbaka.


åh, jag kommer nog aldrig sluta älska det.
och jag kommer nog aldrig sluta sakna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0