det är så synd att du är så söt

känns ganska overkligt faktiskt.
det har varit så himla mycket så himla länge.
och man brukar väl säga att tiden läker alla sår?
för även om uppskattning är fel uppskattning så är det ändå uppskattning.
eller? hursomhelst så behöver jag den.

hade ikväll min sista lektion för terminen.
nu är det en helg fylld med dans och uppvisningar.
ett evenemang på MediaMarkt och ett utsålt stadium arena.
och jag är taggad som fan! :D
undrar dock vad jag ska göra om kvällarna härdanefter? :O

nu ska jag sova och det ska jag gör stenhårt.
det behövs kan jag lova!
tack till sofie för en härlig after-work-kväll! :D
och tack till Honkan som följde med och bara är allmänt galet bra.

aa, godnatt vareja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0