ett hjärtligt vardagsgrattis

söndagar brukar vara fyllda med ångest.
men inte denna söndag.
vaknade pigg och glad.

mötte upp jonna för att frukost-handla på Willy's.
frukost hos mor och far och några avsnitt av "16 and pregnant"
hem för att boka biobiljetter och tillbaka till lagerlunda.
karlsson på taket och lyssnade på regnet.

- ELLEN, KOM!
- NEEEJ!
- JO!
- NEJ, MAMMA!
- SKA JAG TA DIN BILNYCKEL KANSKE?!
- JAG TRODDE DU ÄLSKADE MIG!

familjen svensson, jag älskar dom! :D

bion var komisk och jag var lika rädd som första gången jag såg den.
damp i bilen mot svärtinge, grät av rädsla med jonna och sen hem.
nu sitter jag här, lite smått livrädd för att släcka lampan.
måste somna, jobb imorgon!


bild från i veckan när jag & jonna delade på en bananasplit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0