i'm on the edge

DAMN!
det kosta nästan skjortan men det är det värt.
nu vill jag verkligen komma igång och det har jag gjort.
med hjälp av Nina har jag invigt gymkortet och jag vill nästan redan tillbaka.

men det hinns inte med.
klev nyss ur duschen och har 30 min på mig att göra mig iordning.
Jonna är klockrent bäst bäst bäst som hämtar och skjutsar mig till Durkslaget.
där möter jag upp bror, stina och deras vänner för middag och vin.
skulle varit Trädgårn' men vädret är opålitligt.

hur kvällen slutar är fortfarande ovis.
utgång är det imorgon så jag tror inte jag pallar det idag.
kanske åker hem och ser en film, det skulle vara nice!


stina (brors fästmö) och jag på Athena, nyårsafton 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0