i'm walking on sunshine

OKEJ!!
när jag la mig igår var jag verkligen taggad för morgonpromenaden.
sen vaknade jag mitt i natten av ett sånt jävla oväsen att jag blev förbannad.
jag brukar varken vara lättväckt eller grinig när jag vaknar men dethär var nått extra.
höll på att springa ut i trapphuset och be vem det nu var som lät att dra åt helvete.
när jag kvicknade till insåg jag att det kom ifrån mitt fönster så halvnaken gick jag dit.
där stod det 4 killar i arbetskläder och sågade ner grenar från träden med motorsåg.
KLOCKAN 4 PÅ MORGONEN!!!!

klampade tillbaka till sängen och försökte somna om.
utan resultat.

ja, det blev ingenting av dendär morgonpromenaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0