it can only get better

bara för att lill-anna skällde på mig så slänger jag in ett inlägg.
jag har tydligen varit jättedålig på uppdatering så här kommer det.

jag fortsätter jobba som vanligt men nu finns det lite tid för annat om kvällarna.
te.x så var jag på trädgårn' igår med sofie, honkan och söderlund.
partybilen med simon och sen runt halva stan innan jag stannade i hageby.

idag har jag, precis som i vanlig ordning, jobbat på Aditro.
hookade upp med raz och jimmy för att se lite inlines innan jag trampade iväg.
upp till Kneippen för att få håret fixat av svägerskan och äta glass.
satte oss i Färgargården med två galna hundar och Evelina, mycket trevligt! :)

nu ska jag iväg igen till Trädgårn'.
denna gång med rasmus och hans vänner.
så, vi hörs! TJARÅ!


uteserveringshäng på en tisdag, spontant och bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0