lita aldrig mer på en kändis

träningsvärk är ALLTID värst andra dagen.
och jag kan nog inte annat än att hålla med.
kan inte röra nacken. SKÖNT.
eller KÖTT som sara skulle sagt.

ja, då var det onsdag igen och jag är uppe en halvtimme tidigare än vanligt.
har ju blivit lite bortskämd nu när man bor så nära jobbet.
Börjar jag 8 så går jag upp 07.20 och hinner mer än väl!
men idag ville jag komma upp och bara kunna sitta, så här är jag!
att emma är sjuk gillar jag dock inte, ej okej.

idag efter jobbet ska jag för första gången göra mina naglar.
mamma och jag ska till Gunilla's, jobbarkompis, salong och få dom fixade.
senare ikväll ska vi frhoppningsvis också åka till pappas jobb.
han har rotat fram sverigebrädan (en vipbräda) och det ska sträcka ut våra ryggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0