no doubt

jag brukar ha överseende med det mesta.
förstår att folk kan göra fel, nyanställd som van servitris.
men ibland undrar man hur många fel en människa kan göra.
kontrollräkna?

hursomhelst så har det varit en trevlig kväll.
god mat, trevlig sällskap, vatten och mjölk överallt.
snälla evelina skjutsade hem när regnet öste ner. TACK!

hemma nu och ska faktiskt lägga mig.
får se om det blir nått sällskap inatt men jag tänker inte sitta och vänta.
nej nej. sängen väntar och det ska bli riktigt skönt att sova.
imorgon är det mycket planerat, om jag ens hinner med hälften.
tvivlar men jag håller tummarna, allt handlar om attityd. eller hur, Sofie? ;D

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0