strange tide

igår var jag inte ensam en enda minut.
efter en relativt snabb dag på Aditro kom jag hem där ante och raz väntade.
bytte om och drog iväg till Leons för käk.
mötte upp fint folk och satte oss på Trädgårn' för drinkar och chill innan bio.
premiären av Pirates 4, i främmande farvatten.
har aldrig frusit så mycket i en biosalong i hela mitt liv!

sara följde med hem för en sovplats på min soffa och där sover hon fortfarande.
en annan är vaken och uppe för att börja jobba om en kvart.

det är en seg torsdag med tråkigt väder så det blir nog chill ikväll.
vet inte om jag har lust med annat. Film och popcorn, låter bra.


snodde sara's bild från igår,  en jungle-xide på Trädgårn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0