you just have to be my dream come true

jag har liksom inte riktigt lust att blogga på helgerna.
så söndagkvällar är jättebra att bara ta igen allt.

sov väldigt länge på lördagmorgon, stressade runt hela stan.
handlade alkohol och grillar + grillvirke.
upp på vinden hos mor & far och fixade inför kvällen.
förbannade regnet och solade på trappan.
resten av kvällen tillbringades med vänner (och andra...) på altanen.
mat, spel och öl.
en utgång och en hemgång.

denhär dagen, alltså söndag, har varit riktigt sisådär.
för jag fattar ingenting.
och en galen hosta + mensvärk. SKÖNT!
och 3 timmars träning på det.
anna är bäst. och betyder så sjukt mycket för mig.
tagga lördag och definitivt tagga söndag!

nu är jag hemma i lägenheten och ska bara äta innan jag somnar.
imorgon är det sista veckan med dubbeljobb, nu jävlar kör vi! :D


jag & anna cab:ade ner tidigt iår, på tok för sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0