varje gång är som den första

GODMORGON!
jag tänker vara positiv för solen skiner massor! :D
så jag ignorerar det faktum att jag inte fick sova ut.
nej nej, sällskapet skulle upp tidigt och jag kunde inte somna om.
så, här sitter jag nu och äter upp cheesburgarna han glömde kvar.

igår var det parkhäng med trevligt folk i Folkparken.
allsång, fotboll (BOOOOOLL!), fick en freesbee rakt i revbenen,
bögar, gamla vänner och utgång på PULS med fler vänner.
tack för en fin kväll, vänner!

idag är det lördag och jag ska äntligen få boka festivalbiljetterna.
maria kommer förbi efter jobbet och fixar det så vi får det gjort.
ikväll bär det av till åby för grill, svull och eurovision med Sara :)


sara och jag i London tidigare i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0