pengar blir man inte rik av

tack Anna för en chill och lugn kväll i soffan.
köpte onyttigheter för hur mycket som helst och vi åt tills vi storkna.
tacos, godis, kladdkaka, chips, ostskruvar och läsk slank ner utan problem.
tränade lite discosteg och såg på film.

avslutade kvällen i krokek med en halv film innan vi båda däckade.
är dock redan hemma då folk skulle iväg tidigt.
och nu kan jag inte somna om, värt! :/

men nu blir det chill i soffan innan jag slänger mig i duschen.
sen iväg mot ingelsta för att fixa cider, present, strumpbyxor och nån klänning.
ikväll firar vi Palle som fyllt 20 år i veckan.


anna och jag svullade så det stod härliga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0