det var enkelt och vackert

en väldigt lång onsdag.
onsdagar som brukar gå så fort...
hursomhelst så har jag idag lärt mig att dricka kaffe.
duktig tjej känner sig vuxen.
har också tagit tag i mitt nya liv och det börjar imorgon.
pappa ringer 06.30 och då är det dags för 20 min morgonpromenad.
nu väntas bara att detta ska hållas igång och inhandlade av gymkort.
ja, man ska ju börja nånstans och ska de va så ska de va! Eller?

direkt efter jobbet blev det stan för att fixa naglarna hos Gunilla.
gjorde inget mer speciellt än franskmanikyr på mina korta små naglar.
nöjd är jag iallafall och till midsommar kan jag nog ha långa nog att göra nått kul.




både jag och mamsen fick fina naglar.

superhungriga och folk-ilska åkte vi mot Söderbergs för att möta farsan.
han hade rotat fram sverigebrädan och där hängde vi ett tag och förlängde ryggen.
kände mig några cm längre när jag klev ner från brädan och yr som en väderkvarn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0