who run this motherf****?!

i lördags var det fest i haga.
inflyttingsfest hos söderlund och jag var supertaggad.
massa dans och trevligt folk, gamla vänner som nya.
dans till nostalgimusik och nya ölspel.
regnet tog oss från PULS och till Cromwell.
shots, dans, glestandade negrer och bråk i toakön.
slutade i hageby där linus låg däckad när jag och danne kom hem.

BILDBOMB!


philip och ida tågade till norrköping för att vara med.


sofie, malin och sofie


nina och moa.


kökshäng med stage:ade kort , woop woop!


ja, samma här!


Dj Mizzle Bizzle!


sara, jag och rasmus var taggade för fest!


moa, nina och mer stage:ade kort


rasmus gjorde samma sak.


min fina my och jag.


evelina, jag och gustav hängde i köket.


sara's kom-håg-tavla med halvt våldtagen.


fina evelina och hennes gustav.


paaaaaaarty!


snusbild.


fulltjej_89


vid vimmelväggen, jag och evelina


vimmel-vimmel


jag och mina fina.


"ja, vi gör ett smalkort. NU BLIR VI SMALA!"


............


who run the world? ..... GIRLS!


hela partygänget.

sara & philip


strax innan utgång.


sofie och sofia


emma och philip jazzade loss.


på cromwell.


mysis och femfem.


aj löv ju.


linus låg däckade i Hageby men glad att få sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0