vi kommer alltid ha paris

som sagt, dålig uppdatering i helgen men det fixar jag nu.
för jag har några timmar ledigt nu innan jag ska träna.
väntar nämligen bara in jonna som också vill följa med, blir nice! :)

hursomhelst så börjar jag bakifrån.
Söndag. bakis som .. aa.
sov bort halva dagen i hageby innan mor & far hämtade.
jäktade till finspång för avslutning med mina småttisar.
dom var superduktiga och fick så många, stora applåder!
stolt dansfröken var jättenöjd! :D

hem till lagerlunda för lite kvällsmat, firande av morsdag och
säga hejdå till storebror som åker till Afghanistan imorgon.
jag grät många tårar när jag lämnade av honom hemma.

drog vidare mot haga för att få umgås med söderlund en stund.
bakismat på donken och en halv film hos anders innan jag åkte hem.


nero höll koll efter henka och stina från bilen.


nu är du jävligt rädd om dig där borta för lillasyster saknar dig redan!
du är så jävla bäst och vi alla är stola över dig, världens bästa bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0